Pages

Monday, June 2, 2014

Hari Jubah Kami

Hari paling bahagia, gembira dan segalanya dalam hidup aku..dan juga dia (mungkin)
Aku konvo dlu baru dia. Berbeza bidang, tapi boleh sekepala.
siapa dia ni? haha



First time celebrate birthday dgn orang yg tarikh lahir lewat sehari dari birthday sendiri.
Jamakkan sekali.
Kenal secara tak sengaja.
Rapat pun tiba-tiba.
Mungkin salah 1 sbab berjiran tarikh lahir agaknya. 
Actually kami ni berbeza personaliti, perwatakan, cara dan gaya hidup.
tapi mungkin yg mengakrabkan kami adalah kami saling menghargai  dan
sentiasa ada tolak ansur.(insyaAllah). Dia ajar aku byk benda, byk perkara.
Walaupun perbezaan umur agak ketara.
Mungkin pengalaman, matangnya dia lebih dari usia.
Dan mungkin itu juga yg buat aku rasa lebih selesa.

Terima kasih Ya Allah.
kerana memberi hadiah terindah ini.

Jatuh bangun aku, dia ada.
Dan jatuh bangun dia, aku cuba untuk ada.
suka duka aku, segalanya dengan dia aku bercerita.
suka duka dia, segalaya aku cuba menjadi pendengar yang paling setia.
sempena hari penting aku itu dia org penting yg patut ada.
dia orang penting yg aku nk share bersama.
kejayaan aku pun atas bantuan dia.
tak banyak sikit pun ada. 
dari segi pertolongan kerja, atau pun dari segi kata2.
tak kira apa rupa bentuk aku tetap hargainya.
Terima kasih Fadilah Ahmad.
bestfriend l adik l mak l pembuli l penasihat l dll
terima kasih :)

 
happy :)

No comments:

Post a Comment