Pages

Wednesday, September 26, 2012

Tolong menolong.


Sejujurnya, aku suka bila orang suka pertanyakan pendapat aku. Tak kisah dalam apa pun perkara. Lebih-lebih lagi dalam belajar. Aku senang nak berkongsi. Tapi kenalah ada give and take. Dan bukan buat aku mcm BABU. (bkn babi yer, mencarut tu adalah xshat. haha) 
Maksudnya, minta tolong buat cara mcm nk minta tolong, means tunjuk ajar dan bukan lah menggunakan khidmat dan idea aku sepenuhnya tanpa sebarang segan dan silu. haa.. itu adalah salah ye adik2. 

okehla, stret to da point jela. Baru2 ni tgh aku dok bz ngn fb+tagged+MAYA aku..tibe ada someone tlah meng-IM aku. Junior aku rupanya. Tapi macam pelik pun ada sebab kitorang ni taklah close mane. Cuma kebetulan sama-sama jd AJK dinner. 
Dia yang kebuntuan dengan flyers die, die mintala tolong aku selamatkan flyers yang die buat tu. 
So, aku yang memg tengah free tu pun bg komen n idea baru untuk flyers die tu..

Ini adalah karya hasil si kunep. Pada pendapat aku la, ase macam serabut sangat.

Dan yang ni aku punye yang aku dah olah2 balik yang die punye. 

Haha tu je aku nak share. AriOs. 

1 comment: